Intrebari Frecvente
Cum comand?
Procedura de cumpărare online a produselor prin adăugare în coș:
Alegeți-vă produsele dorite.
Dacă ați găsit un produs ce doriți să-l achiziționați vă recomandăm să faceți comand online (se realizeaza in NUMAI 30 de secunde!)
Prin coșul de cumpărături:
- Adăugați produsul în coșul de cumpărături folosind butonul „Adauga in cos”
- După ce v-ați hotărât ce produse să achiziționați mergeți să revizuiți coșul de cumpărături
- Folosiți acest pas pentru a valida cantitățile produselor dorite și a merge la pasul următor.
- Dacă sunteți client vechi folosiți un cont activ, dacă este prima dată când cumpărați de la noi, creați-vă un cont prin simpla introducere a unor date ce ne sunt folositoare în emiterea facturilor fiscale și livrarea corectă a produselor comandate către dumneavoastră.
- Introduceți o adresă de livrare (și una de facturare dacă aceasta diferă).
- Dacă doriți facturarea pe persoană juridică introduceți datele acesteia. Puteți introduce oricâte persoane juridice doriți
- În ultimul pas se aleg toate opțiunile preferate de către client, adresa de livrare preferată, facturare, puncte de reper, alte informații legate de livrare.
- Se înregistrează o comandă validă cu butonul: „Trimite comanda”
- După apăsarea butonului ”Trimite Comanda”, veți primi un e-mail prin care se confirmă înregistrarea comenzii.
După fiecare comandă plasată, datele de livrare sunt salvate pentru a putea fi folosite ulterior. În cazul în care aveți introduse mai multe adrese (facturare/livrare), va fi selectată automat, înaintea finalizării comenzii, cea mai utilizată.
Ce inseamna garantia ‘Satisfacut sau Rambursez’?
VENRO DIRECT SRL ofera garantia: “Satisfacut sau Rambursez”. Cu ajutorul acestei garantii puteti returna marfa care nu va satisface, iar noi ne angajam sa va rambursam banii, sau daca doriti va putem trimite alt articol in locul celui returnat. Aveti la dispozitie 14 zile pentru a incerca articolele cumparate si a decide o eventuala restituire! Garantia se aplica asupra tuturor produselor cu exceptia produselor Software si produselor personalizate, care sunt excluse de la returnare.
Cum sa fac pentru a beneficia de garantia ‘Satisfacut sa Rambursez’?
Sunati la numarul de telefon 0745.911.911 sau initiati o cerere de retur accesand sectiunea „Contul Tau”, completand formularul de retur. Ulterior veti fi contactat de un operator callcenter pentru definitivarea solicitarii Dvs.
Veti expedia coletul in ambalajul sau original, nedeteriorat, impreuna cu cele mentionate mai sus.
Atentie! Va rugam sa nu expediati coletele cu ramburs deoarece acestea nu vor fi ridicate si se vor intoarce la Dvs. Contravaloarea produselor, din care vom retine taxele de transport, va fi returnata de catre noi in termen de maxim 30 de zile de la primirea coletului. Cheltuielile de transport nu sunt rambursabile.
Ce sa fac daca doresc date tehnice despre produs?
Puteti suna de luni pana vineri intre orele 09.00-17.00 la Oficiul Relatii Clienti, la numarul 0745.911.911 sau ne puteti trimite un email la adresa: comenzi@dmailshop.ro
Cum vor fi expediate produsele comandate?
In momentul comenzii, puteti opta pentru modul de livrare dorit, Curier Rapid.
Cum pot plati daca fac o comanda online?
Plata se poate face atat online cu cardul cat si la livrare, in sistem ramburs. DmailShop foloseste serviciile celui mai important procesator de plati online din Romania – MobilPay.
Am uitat parola, ce pot sa fac?
Va rugam sa accesati adresa https://dmailshop.ro/cont/parola-uitata/ si sa introduceti adresa de email cu care v-ati inregistrat.
Veti primi un email ce contine un link pe care va trebui sa-l accesati pentru resetarea parolei.
Doresc mai multe informatii, cum le pot afla?
Pentru orice nelamurire va rugam sa ne contactati la adresa comenzi@dmailshop.ro sau la numarul de telefon 0745.911.911.